01 december 2013

Magsmärtor - 1:a Advent


Har mått riktigt dåligt i några dagar nu och det börjar kännas riktigt surt faktiskt!
Natten mellan fredag och lördag hade jag fruktansvärda magsmärtor, jag kallsvettades så mycket att jag hade stickningar i huvudet. Tänk dig att ha så fruktansvärt ont att du bara vill kräkas... Mådde så illa.... Fruktansvärt! Min mage fungerar inte som den borde och då får jag lida mig igenom smärtorna. 
I går låg jag mest och försökte vila mig "frisk" för jag hade så ont i huvudet av att jag spänt mig rejält när jag hade så ont  i magen så nacken och huvudet bultade mest hela dagen + att magen var jätte öm på höger sida. Tröttheten ska vi inte prata om ens.... Är så trött, blev inte många timmars sömn den smärtfyllda natten inte...Trött på att vara trött så ... Vi säger väl så och lägger ner tröttisnacket, tycker du inte det!?! :)

Idag har jag och min dotter julpyntat lite grann och det känns roligt att hon ville pynta för jag hade då inte tänkt att ta fram några grejer alls i år, det blev jätte fint !
Jag vill önska er en fin 1:a advent mina bloggvänner, kram❤️

Inga kommentarer: