30 januari 2014

Glad och nöjd

Idag något bättre dag, så tacksam för det! Natten var tung men dagen har kännts helt ok. 
Var med dottern på läkarbesök idag,fick  träffa hennes läkare och det kändes ok, men nu efteråt har jag massa frågor som jag gärna velat ställa honom. Massa frågor som kanske inte ens har svar!
Jag vill så gärna se snabbt resultat, men det går så fruktansvärt långsamt, ush! 
Jag har handlat mat och var med älsklingen för att göra i ordning våran vita I30 för inbyte mot en Sportage. Jag fick dammsuga bilen för i morgon eller på lördag hämtar vi nya bilen ... 
Det blir en KIA Sportage om allt går som planerat. :)
När har det hänt sist? Att jag över huvudtaget orkat bry mig, känner mig glad idag! Nu hoppas jag att det inte blir bakslag i morgon eller till helgen. Kanske får jag sova i natt också, eller så hoppas jag lite för mycket. ?!

Inga kommentarer: