25 februari 2014

Omotiverad godisråtta!

Har ätit massa godis idag, som om det var min sista dag på jorden!
Hur kan man hålla på så här? 
Varför skadar jag mig själv så?
Jag mår ÄRLIGT TALAT, riktigt dåligt efteråt, jag kan inte BARA TA EN ELLER FEM, det blir en hel påse !!!
På något sätt är det ångesten, men jag vill inte fortsätta att skylla på den, jag får helt enkelt sluta, det finns bara allt eller inget för mig, tyvärr mycket svårare för varje gång jag tar det dagliga beslutet !
Idag gick jag igenom massa bilder på mig själv när jag var 20kg större, försökte peppa mig själv, tänka tillbaka hur dåligt jag mådde osv.....tror du det hjälpte mot godis suget?
NEJ, det gjorde inte det och jag blir lika besviken som jag blir motiverad att sluta med giftet varje kväll efter att jag moffat och varje morgon lovar jag mig heligt och sant att vara snäll mot min kropp. 
Nu är det slut på sockret igen, fyller visserligen 40 på lördag, men det är ingen ursäkt för att äta socker, eller hur? Har redan gått upp 5 kg fett då musklerna fått vila i flera månader pga min värk, fläsket ligger och skyddar musklerna som finns ca 5 cm inunder allt fett!!!
Peppa mig nu!!!! Kom igen!!

Inga kommentarer: