26 februari 2014

Badring och Bilringar

Ush, mår så dåligt i dag igen, självklart blev det godis vid tv:n IGEN!
Så förbannat tråkigt!
Inte en endaste peppning fick jag på förra inlägget, men det hör inget jag  fick ett sms från min likasinnade vän❤️ Du & Jag = Forever friends ! 
Jag kommer att ligga på beachen med massa ångest och flera bilringar/badringar, en fördel dock, jag kommer inte att drunkna om jag får för mig att bada!
Hahah❤️

Annars har jag haft en otroligt skön dag, är helt förvånad över den energi jag haft, men som jag sagt innan, jag kommer att vara tacksam för dagen och hoppas på en lika fin dag i morgon, för annars blir jag bara besviken igen när det blir en sämre dag med trötthet och värk och det vet jag kommer, men inte i vilken omfattning, så det är bäst att ta dagen som den kommer ! ❤️Hurraa och tack för i dag!

Inga kommentarer: