02 mars 2014

Angels watching over me - SOVA BÖR MAN ELLER?

Sitter uppe och gör allt och inget vid datorn.
Du vet så där att .. egentligen inget vettigt.
 
Är övertrött, speedad och irriterad på massa småsaker som hänt i helgen.
Tar gärna på mig allt ansvar och all skuld för allt som hände och inte hände.
SUCK!
Att sitta här kl 01:26 och fundera om man kanske skulle gå och lägga sig är meningslöst, då jag känner att jag får lite egen tid så här på natten utan att behöva känna dåligt samvete för att man inte gjort dittan och dattan.
Egentligen är jag väl stressad och speedad bland annat för detta... grrrr!
 
Jag har ständigt dåligt samvete för allt jag inte orkar gör på dagarna, så nu när mannen sover
KAN JAG VARKEN STÄDA ELLER PLOCKA, för han skulle vakna,
så jag sitter vid datorn och ugglar.
Det hjälper inte att ha ångest för att jag inte kan tömma diskmaskinen nu.
 
Under flera dagar i rad har jag haft jätte svårt för att somna, ligger vaken till 03-04 något och vaknar flera gånger under morgontimmarna.
Frustrationen har lagt sig ( for now ) så jag ligger inte och har värsta ångesten, men det är jobbigt ändå.
Nu ska jag nog försöka gå och lägga mig, får ta med mig telefonen om jag skulle piggna till igen, då kan jag ligga och kika om det är någon som är uppe på facebook vid den här tiden :D
Kanske har min vän fått sin bebis !
Heheh!
 
KRAM
 

Inga kommentarer: