03 mars 2014

Känslig fråga och vardag

Idag har inte varit en vanlig dag, vaknade tidigt ( 08.50 ) och kunde inte somna om pga. att Lazys mage förde oljud.
Vi gick en promenad och kom sedan in och jag bestämde mig för att prova något nytt till frukost istället för "mackor" och det blev en tonfiskröra med ägg, rödlök och majonnäs och en stor kopp kaffe.
Efter frukost gick vi en sväng igen och Lazy tyckte inte alls det var skoj, hon ville hem. 
Tror att hon är lite dålig i magen:( lite hängig stackarn.
Kvällen tillbringade jag med Leila som kom för att gratta mig, se vad jag fick!!!
Parfym som luktar ljuvligt gott, Victorias secret - Fabulous ❤️
Vi var nog lika trötta båda två, vi satt och gäspade om vartannat, men vi hade det lika trevligt för det ❤️ Jag i alla fall!

Måste passa på att fota dessa fantastiska blommor medans de lever, så ljuvligt vackra.

KÄNSLIG FRÅGA: När du och din partner är oense om något och kommer i luven på varandra, är du då den som är tyst och drar dig tillbaka och låter det gå som det går ( för att det inte är någon ide att tjafsa )  eller är du den som vill lösa problemet bums?
 

Inga kommentarer: