04 mars 2014

Desorienterad och ledsen - Fredagspodden på en tisdag

Idag är en sån där gråtardag.
Jag är känslig för allt och inget, tänker på allt och inget, hormonerna bara plågar mig.
Jag tror att jag samlat på mig massa skit igen, tankar om mig själv om hur jag borde och inte borde vara. Hatar mig själv för saker som jag gör fel, men jag hatar mig själv mer när jag får veta att jag gjort någon besviken.
Jag vill ju så rätt, men det blir ändå fel!
Hur jag än gör, så medvetet eller omedvetet så blir det fel, fattar inte hur jag lyckas.
Det känns som att jag inte har riktigt koll på mig själv, är så desorienterad inom mig så jag har svårt för att hålla fokus på det jag säger och gör.
SUCK!
Tröttsamt är det i alla fall.... vill bara försvinna ... ett tag i alla fall...
Gråter en skvätt, snyter mig och pustar ut och så tar jag mig i kragen igen för att ruska om mig lite grann. Klappar mig på axeln, det kommer nog bli bra igen.
 
Jag försöker ta mina promenader och samtidigt har jag hörlurarna i öronen med något vettigt att lyssna på, blir så stressad av musik, så jag har börjat lyssna på
 
http://podcasts.nu/poddar/fredagspodden-med-hannah-och-amanda
Länk
 Jag måste faktiskt tacka min underbara vän Leila för att hon tipsade mig om podden, jag älskar Hannahs och Amandas sätt att se på saker och ting, hur de tycker olika, men ändå så lika.
De har båda självdistans, de bjuder på sig själva, naket och ärligt och så har de nära för skratt men också för tårar.
Tack Hannah & Amanda !

Inga kommentarer: