23 mars 2014

HSP, YUP OCH NIKE

Dagen har gått i trötthetens tecken och en runda till Stadium för att kika på träningskläder.
Hittade massa fina kläder av märket NIKE, men köpte inget denna gången då jag blev lite osäker. Jag hoppas ju på att komma igång och träna ordentligt igen, men det finns ju tyvärr ingen garanti att jag klarar av det. Förkylningen och tröttheten sitter i, sov middag idag efter att jag försökte läsa lite ur en intressant bok om högkänsliga personer, hsp!
Vet inte hur länge jag sov, men är glad att jag somnade då jag haft sån värk i armarna och fingrarna igen.... Vad beror det på tro?!

När jag var en sväng till knalleland så passade jag på att kika in på H&M och hittade en perfekt "handledsficka" att förvara nyckeln i vid promenader eller löpning. Värmer gott gör det också!
Blev så glad över den att jag haft på mig den hela dagen, perfekt för mina värkande handleder, borde köpt 2!
Fastnade riktigt rejält för denna löptröja, men köpte den inte för jag tyckte att 749:- var lite för dyrt, men jag kan inte släppa tanken av att äga denna underbara NIKE tröja, så jag går nog ner och köper den i morgon:) 
NIKE gör verkligen underbara träningskläder!

Kvällen gick i 24 seriens tecken, fotboll, chips, ostbågar och YUP, ja vad gör man när gottemonstret vaknat till liv igen?!

Önskar att förkylningen var över och att man kom ut på promenader igen!!!
Vad har du haft för dig idag?



2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Idag försöker jag inte att tänka på sötsaker alls, varit alldeles för mycket sådant i helgen.
Unna dig tröjan du tycker jag :)

Semester & Mat sa...

Idag försöker jag inte att tänka på sötsaker alls, varit alldeles för mycket sådant i helgen.
Unna dig tröjan du tycker jag :)