24 mars 2014

Med jämna plågor...

Jämna plågor... Förkylningen vill inte ge med sig, det måste vara ett virus jag drabbats av då måendet går väldigt upp och ner. Klarar mig inte alls utan Ipren eller Naproxen, sån värk i kroppen och huvudet, denna eviga värk!
Är det inte förkylning så är det något annat!! Vill inte gnälla, bara säger som det är... :)

Morgonpromenaden med hunden slutade med frukostbesök hos dottern, där fick jag gott kaffe och värktablett, så att jag orkade härda ut ett tag. 
Vi tog en promenad med hundarna så Loke fick träna att gå i koppel ;)

Underbart väder, positiva tankar, tillsammans med bästa sällskapet i solen.... Trots mitt mående, är jag så tacksam för livet även om det är mycket tufft emellanåt.
När jag kom hem fick jag dessa fina tulpaner av min älskling, tack snälla !
Nu är jag helt färdig.... 
Redo för sängen....


1 kommentar:

Piedra sa...

Åh, fina tulpaner! Sådant lyfter humöret och gör att man på något sätt orkar vidare. Kram! ♥