30 mars 2014

Lazy till veterinären i morgon

Lazy och Loke har busar så i helgen att Lazy behöver åka till veterinären i morgon för att visa sitt onda öga. Antingen har det rivits eller bitits lite väl mycket, så Lazys öga är helt svullet, irriterat och varit.
Vi har baddat ögat flera gånger unden dagen och hoppas att det ska se mycket bättre ut i morgon, så vi slipper åka till vet i morgon, men ser det inte ett dugg bättre ut så ringer jag direkt på morgonen.
Vi har bytt till sommardäck och tvättat bilarna, ja eller min man fick göra det och jag har skurat altanen och kollat efter hundarna då Lazy haft ont i ögat.
Jag är inte så duktig på att strukturera upp vad jag ska göra nu för tiden så jag har gjort lite allt möjligt och vilat mellan dessa åtaganden :) Hahah!
Vi grillade idag och det var hur mysigt som helst! Så gott!
Har mått hyfsat i helgen, men hatar när orken inte riktigt infinner sig, men jag försöker tänka positivt, solen har varit framme i alla fall❤️

Inga kommentarer: