16 april 2014

Slut, orkeslös, trött....

Ibland känner jag att jag skulle må så himla bra av att få sova bort några dagar, sova och vara helt omedveten om vad som händer i livet. Jag är så
Himla känslig för allt, jag gillar inte att barn far illa, oärlighet, hat, krig, misshandel... Allt det som är ont.. Jag mår så dåligt av det, jag vill gärna hjälpa hela världens människor som mår dåligt!

Jag struntar egentligen hur jag själv mår, bara jag får hjälpa andra som inte mår så bra, men jag förstår att jag själv måste må bra för att orka hjälpa andra.

Idag har jag hjälpt till med storstädning hos dottern och handlat, jag är helt färdig, så fruktansvärt trött! Jag blir så frustrerad när jag inre orkar lika mycket som jag önskar. Jag har förstått att jag inte orkar alls mycket utan att få en lång reaktion och blir helt apatiskt slutkörd och verkligen inte orkar med livet på flera dagar när jag gjort liite för mycket.

1 kommentar:

Piedra sa...

Du är verkligen inte ensam om din trötthet. Jag är så utmattad nu att jag knappt kan hålla mig uppe alls. Önskar jag kunde sova fjorton dagar i sträck, men har enorma sömnproblem tyvärr. Glöm inte att ta hand om dig själv! Du kan inte ge till andra om du är helt slut själv. Kram! ♥