30 juni 2014

Polly, salta balkar och psykiatrin!!!!

Huvudvärken är vad den är, är så förbannat trött på skiten, så det blir "tröstmat" GODIS! Polly och salta balkar smakar bra, men då kommer ångesten istället för att jag egentligen inte vill äta skiten! Suck, för denna kluvenhet och värk!
Massa viktiga samtal har ringts idag, varav ett som jag blev riktigt förbannad på!
Jag kommer att skriva om det inom snar framtid då det har med psykiatrin och deras bristande förståelse och den eviga kampen om att få hjälp inom rimlig tid.
Här är vi i utgångspunkten fortfarande 6 år senare när det gäller behandling/utredning mm inom psykiatrin.
Den dagen jag får ner det i print kommer jag att fullständigt explodera, så här får det INTE gå till!

Hoppas ni har en fin dag!

1 kommentar:

Piedra sa...

Du är tyvärr inte den enda som far illa av psykiatrin. Skriv gärna när du orkar, för jag tycker att man ska tala högt om det här problemet. Kram så länge! ♥