01 juli 2014

Skulle vilja tänka klart

Sjunger.....
O, jag. Jag skulle vilja tänka klart, jag skulle vilja tänka en undebar tanke en, underbar tanke idag! Ahaa! ( Per Gessle)

Igår var en hektiskt dag, idag en riktigt låg dag. Förstår inte alls?! Eller jo kanske ändå!? Det var jobbig dag i går och idag är jag låg, det måste betyda att det var alldeles för mycket igår. Stressen har ökat med 150% sedan vi kom hem, huvudvärken och övriga värken gör sig ständigt påmind, men vad gör det om 1000 år?
Jag vet inte vad det är som gör att det är så sjukt jobbigt att överhuvudtaget ta enkla beslut?! 
Varenda litet beslut, tar så sjukt mycket energi, hela jag totalt kraschlandar när jag försöker besluta mig för något!

Jag känner att jag måste sluta skriva så negativa och upprepande inlägg, hur kul är det att läsa dem om några år och se detta eviga ältande om måendet ?
Jag VILL INTE tänka på detta.... Men det är svårt att inte bli påmind när hela min varelse skriker hur trött den är, från topp till tå och inifrån och ut! 

Vem har jag förvandlats till?
Ett kolli som har sina goda stunder?

Jag skulle vilja tänka klart, jag skulle vilja tänka en undebar tanke, en underbar tanke idag, Ahaaa! Trallallaaa!

Inga kommentarer: