31 juli 2014

Bergs slussar och relax

Då är vi framme vid Bergs slussar och njuter av allt slussande. 
Idag vaknade jag med värk, kände direkt att vindarna hade vänt och det gjorde mig smått irriterad.
Ska den här f-bannade värken komma tillbaka så fort vindarna vänder?
Vad beror det på? Hur kan det bli så?
Så snart solen är framme och gassar på känns det ljuvligt i kroppen, kanske man ska flytta till varmare breddgrader ?
Här finns en jättesöt inredningsbutik som heter Slussport 11, så fina grejer och riktigt härlig atmosfär. Oftast vänder jag i dörren för det är alldeles för mycket och alldeles för stressig atmosfär, men här kände jag att jag kunde gå 10 minuter utan att få ångest. Fantastisk känsla!
Ska nog in i morgon igen och köpa ljuslyktorna jag fastnade för, fast det beslutet får jag ta i morgon. ( Ofta får jag ångest över att ta beslut över att handla något, eller ta beslut över huvudtaget, som ni säkert vet redan, sjukt jobbigt)
Nu försöker vi relaxa lite efter en kort promenad och besök av svägerskan med familj som tittade förbi på vägen upp till Uppsala. Kanske blir det lite Thaimat idag , får flirta lite med älsklingen❤️

1 kommentar:

Semester & Mat sa...

Ta och köp ljuslyktorna du idag, tror det finns risk att du ångrar dig istället.
Var själv i valet och kvalet häromdagen över ett köp, men tänkte som så att det är oftare man ångrar att man inte köper varan.
Kram