26 juli 2014

Envis hund

Just nu sitter vi i husbilen och lyssnar på hur regnet smattrar mot taket, det är ljuvlig musik för mina öron !
Tidigare idag ville Lazy sola och bada lite, så det blev lite bad vid bryggan. Lazy är verkligen duktig i värmen, helt otroligt duktig! Vi duschar av henne då och då och låter henne bada om hon vill det, ja eller bada och bada, gå i vattnet och plaska ;)
Hon söker sig till skuggan väldigt sällan, men vi försöker flytta henne till skugga hela tiden då hon inte verkar förstå sitt eget bästa ... Heheh!
Jag badade 2 gånger och jag känner mig mycket glad, då jag mycket sällan eller aldrig badar i Sverige annars. Jag tror att värmen har en bidragande faktor att jag inte får ont efter plaskandet ;) Tack kära sol för att du snart kommer tillbaka ! Har det regnat och packat hos dig med? 

1 kommentar:

Piedra sa...

Inget regn här tyvärr, och jag som såg fram emot både åska och regn. Hoppas på bättre tur imorgon! Kram! ♥