19 november 2014

Önskar och vill mer..

God kväll eller ska jag säga God natt direkt ?! Klockan är 23:30 och jag ligger här i sängen och funderar, som vanligt! 
Jag har haft inredningsinspiration i veckan, målat och shoppat lyktor. Plockat fram lite jul och sjungit julsånger.... ? Tyvärr var det för bra för att vara sant IGEN! Det var som vanligt, en tidsfråga innan allt kom ikapp mig. 
Så kort tid, men jag är lycklig!!! Jag har en underbar man, dotter och två hundar i mitt liv som jag älskar... Vi är hyffsat friska.. ( förutom att mannen har influensa igen) Vi har mat och vi har det bra!! 
Jag försöker verkligen tänka på annat än mitt mående..
Ångesten och värken glöms bort stundvis så att jag orkar greja lite här hemma, men det är tyvärr inte långvarigt....Som jag vill, som jag så innerligt önskar! Energin rinner rakt igenom... Suck!
Men nu ska jag försöka sussa lite i alla fall, god natt och glöm inte att du är värdefull!

4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Energin är låg här med, känns som att det inte krävs mycket motgång innan man ändrar sitt humör och undrar varför det aldrig kan flyta på.
Tror mörkret som är just nu, gör en viss del.
Men man måste nog påminna sig emellanåt ibland om hur bra man egentligen har det.
KRam

Piedra sa...

Man får göra det lilla man kan och orkar, för det höjer humöret lite grann i alla fall.
Nu har jag lagt ut en bild på hundtäcket i min blogg. Det är inte klart än, bara halvfärdigt. Säg till om du vill att jag lägger ut en bild när det är helt klart sedan också.
Kram! <3

iituliitu sa...

Du glömde bort att du har en lillasyster som älskar dig sjuuuukt mycket också <3 :)

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk sa...

Hoppas att du fick en god nats sömn <3

Kram!