18 november 2014

Letar efter sängbord...

God morgon!
Ligger kvar i sängen och sammanfattar gårdagens snurr. Dottern och jag åkte till Göteborg för att hitta inspiration till nattduksbord på Tradermax ( hade jätte få nattduksbord) , Mio och Ikea, men jag hittade inget i min smak i dem affärerna. MEN vet du?! Jag blev grovt förälskad i ett bord som fanns i en lampaffär! Köpte dem inte eftersom priset var på tok för högt 2595:- /st, nu försöker jag lösa det på annat sätt. Kanske kan vi bygga nåt liknande?!
När vi skulle åka hem så var det rusningstrafik och jag missade en avfart hemåt, så vi fick åka låååångt innan vi kunde vända. Jag var rent ut sagt helt förstörd... Var redan trött och hade jobbig ångest, så det var riktigt onödigt att missa avfarten. När vi väl kom hem så upptäckte min man att jag glömt låsa ytterdörren innan vi åkte... Blev lagom irriterad på mig själv och för att inte få hysteriskt utbrott efter en sån här dag, började jag röja i tvättstugan. Så, där nu var jag RIKTIGT uppe i varv så jag hade riktigt svårt att varva ner och sova !
Idag får det bli en lugn dag...
Vad hittar du på idag ?
Vet du förresten vilket märke bordet har, så vore jag evigt tacksam om du ville tala om det för mig ;) vill gärna kika om det finns andra möbler i samma serie?! ( På bilden ovan skymtar ni sidobordet )
Önskar dig en fin dag!

Inga kommentarer: