01 februari 2015

Bowlade i går

Jaa, jag BOWLADE i går tillsammans med min älskling och våra underbara grannar!
Var riktigt trött innan vi åkte i väg, men tänkte att det inte skulle hindra mig från att bowla en stund med vänner.
Gissa om det gick bra?

Ne, tyvärr inte!
Jag orkade knappt hålla klotet och när jag skulle svinga i väg "kulan" så gjorde det asont i axeln och ryggen. Ändå tog jag det lite lugnt för att klara av att vara med.

Efter en stund kände jag hur smärtan steg i nacken och upp i huvudet, jag fick lite panik och gick till kassan och frågade om de hade bra värktabletter, de hade diklonefak eller hur det stavas och det tog jag snabbt för att det inte skulle bli värre. Fortsatte att spela, men jag blev svagare och svagare, fick mer ont hela tiden... SUCK !

Så hela denna dagen har varit djävulsk!!
1 timmas bowling.!! Fattar ni, och då spelar ju inte jag hela tiden, vi var ju 4 på våran bana!!
Huvudvärk från H och hemsk stelhet och värk i fingrar, nacke och axlar.
Ska jag någonsin kunna göra något utan sviter ?

Jag har faktiskt inte så mycket mrt att säga idag, så jag hoppas att ni mår bra.
Ska ta och lägga mig nu.. ja eller vi får se vad jag hittar på.. KRAM

Inga kommentarer: