31 januari 2015

En gnutta humor

Hej på er mina fina vänner!
Hoppas ni har det härligt en sån här fin lördag och att ni mår någorlunda ok.

Själv har jag i stort sett varit i koma ett par dagar igen, jätte jobbigt med tröttheten och minnet.
Minnet sviker mig och jag skrattar mycket gott en och annan gång, men när det blir många svek blir jag förbannad!

Ett litet exempel: Koka kaffe utan kaffe, dvs det blir tevatten och när jag sedan sätter mig för att dricka kaffet ( som blev kaffe ) så glömmer jag att plocka fram en kopp till min gäst som ska äta lite frukost med mig. Gästen kikar på mig och jag kan inte fatta alls vad som är fel, förrän jag tar en klunk av kaffet .... DÅ brister jag ut i skratt och frågar försiktigt... Ville du också ha kaffe?

MEN HALLÅÅÅ.. så snurrig man är.. detta är inte det enda som hänt.. men detta kunde jag ta med en gnutta humor, men långt ifrån alla gånger, då jag blir piss förbannad på mig själv.
Hur reagerar du vid glömska?

Var hos min samtalskontakt i fredags och det var fruktansvärt!
Vi försöker kartlägga min ångest, trötthet och värk, jag ombeds att ge svar på en hel del frågor och lyckas ett tag, men sen börjar jag direkt tappa tråden, går in på helt annat, glömmer helt enkelt vad vi pratar om.  Koncentrationen sviker mig och jag hänger inte med... vad vill han att jag ska säga egentligen? Jag tror inte riktigt jag fattar... suck!
 Många tårar under fredagen.. frustration över att allt inte bara kan vara som vanligt...
KRAM

Inga kommentarer: