13 januari 2016

Just nu ! Vill jag leva, just nu!

Just nu vill jag leva JUST NU!
Tänkte att jag skulle greja och röja lite i skåpen så att jag kan få ordning i pannrummet någon gång, men det gick inte så bra som jag hade hoppats. Orken tog slut och en orkan kom och sköljde över mig så att all ork försvann. 
Jag lyckades dock få in lite böcker i bokskåpet och kika igenom en låda med minnen från vårt bröllop som snart faktiskt var för 25 år sedan! *lycklig*
Jag är så lyckligt lottad med en fantastisk man i mitt liv som verkligen stått vid min sida i nöd och i lust, i sjukdom och i hälsa.
Jag älskar verkligen denna människa och önskar att jag kunde göra mycket mer för honom. Livet bara rullar på och åren går, snart sitter vi i en gungstol och undrar vart livet tog vägen ... Skrämmande faktiskt!
Önskar att livet vore så mycket enklare ... Men alla vi har vår egen kamp att kämpa, så hoppas att just du har en fin dag idag och vet du vad .... Du är unik, din resa är unik och du är fantastisk!
Kram

Inga kommentarer: