17 januari 2016

Tid Gekås och huvudvärk










Igår åkte vi lite hastigt och lustigt till Gekås Ullared, egentligen skulle vi åkt i fredags men jag kände mig inte riktigt fit for fight så det fick bli igår istället.
Det var lagom lite folk och jag kände att det funkade rätt bra, men huvudvärken och stelheten ökade i takt med att kundvagnen växte, nej då men jag märkte av hur otroligt känslig jag är mot drag.
Det kändes som att det var en orkan inne på Gekås och jag ångrar så att jag tog av mig jackan eftersom konsekvensen blev alldeles för stor när vi väl kom hem.
Så fort vi kom in i bilen tog jag en tablett, drog mössan över ögonen och somnade en liten stund, men huvudvärken var riktigt seg. Hela eftermiddagen och kvällen/natten var hemsk... fortfarande idag sitter jag här med jobbig huvudvärk som INTE går över med medicin. 
Så här tillbringade jag kvällen... värme för huvudet gör så himla gott när man har ont.
Jag hittade lite smått och gott, myskläder och boken TID av Alex Schulman och Sigge Eklund som jag stått i kö för att få låna på biblioteket, men jag orkade inte vänta mer.
Första och andra kapitlet är läst ( trots huvudvärken) och jag är såld, så himla rätt att jag köpte boken.
TUMMEN UPP redan nu!
Tummen upp för Alex och Sigge


Jag köpte även boken ALLT OM 5:2 dieten mest för att lära mig hur det funkar och för att få lite tips och idér även om jag bestämt mig för att gå över till LCHF inom snar framtid.
Nu måste jag ta en shake, lite kaffe och testa om huvudvärkstabletten hjälper nåt denna gången.
Hoppas ni har en fin dag!

TIPS: TAPPAD I TRAPPAN

1 kommentar:

Tezz på Endeavour sa...

Hoppas den dumma huvudvärken drog någon annanstans.
Vaknade med huvudvärk idag, men gav upp efter ett tag och tog en tablett.
Kram