12 februari 2016

Trodde inte att jag skulle överleva dagen

Ursäkta allt gnäll IGEN, men idag har det varit en av de tuffaste dagarna på riktigt länge. Helt apatisk vaknade jag och känslan höll i sig till kvällen. Jag hade svårt att prata, sätta ord på det jag ville säga och sortera tankar, så jag bestämde mig för att åka hemifrån en sväng så snart min man kom hem. Jag brukar åka till en blomsteraffär när jag mår riktigt dåligt och inte vill vara hemma... Ibland funkar det ibland inte!
Så länge det är mindre folk funkar det, men börjar det bli brötigt i affären måste jag åka därifrån eller skynda mig till kassan... Så sjukt tråkigt men så är det ...
I kväll har jag ätit mycket skräpmat men idag bryr jag mig inte, det har varit en sån fruktansvärd dag... Trodde ärligt talat att jag inte skulle överleva dagen :(
Nu känns det bättre, tack och lov !
Hoppas morgondagen fortsätter i kvällens tecken .. 
Och med det sagt kom en ångest attack till ... 
Ni ska jag ta en tablett och sova ...

Inga kommentarer: