15 juli 2016

SILVERBRÖLLOPSDAG

Fredag och husbilen rullar igen... Det är så befriande att komma hemifrån, det känns som att man kan andas igen... 
Vet inte vad det är som tynger mig så i min hemstad, förstår inte!
Om det är de gamla sakerna som spökar i min hjärna så tycker jag att det får räcka nu.
Vi hade SILVERBRÖLLOPSDAG den 21 Juni och på morgonen när jag vaknade fick jag denna fantastiskt fina symboliska ring av min alldeles egen älskling.
Han förklarade att de 2 guldiga "banden" symboliserar oss, den i silver ( vitguld) är våra 25 år som gifta och den lilla stenen påminner om våran diamant, våran prinsessa.


1 kommentar:

Piedra sa...

Stort grattis! Vilken vacker ring!
Jag har samma problem som du; mår dåligt där jag bor. Mår bättre när jag kommer hemifrån. Fast så har det alltid varit för mig - i alla fall sedan jag flyttade hemifrån en gång i tiden.
Kram <3