24 oktober 2017

Jag vill klä mig fint, men så kommer det här med orken in i bilden igen ?

Jag har varit sjuk i några dagar nu och orken är totalt borta.
Det finns så mycket jag skulle vilja göra men kan inte, särskilt i nya tvättstugan.
Skulle så gärna vilja överraska min man med att väggarna var uppe och dörren på plats, men tyvärr kan jag inte detta och så orkar jag faktiskt inte. 
Jag letar efter skor och badkläder till Mexico, skulle så gärna vilja klä upp mig lite finare än på husbilssemestrarna .. *hahaha*
Det är så enkelt med husbilssemester, man behöver nästan INGA finkläder med sig eftersom man äter mycket vid husbilen, grillar och så, det är helt perfekt.
Men nu känner jag att jag vill klä mig fint, men så kommer det här med orken in i bilden igen ?!?
Nu ska jag jaga finklänning, strandklänning, finare sandaler, bikini... eller måste jag verkligen?
Fast det vore på tiden om jag ansträngde mig lite grann, ska ändå vistas bland folk liksom och åka runt och kika på fina ställen och så.
Ush, vad svårt och jobbigt allt blev helt plötsligt igen... 


Inga kommentarer: