05 april 2013

Ullared Ola-Conny vid brödet

Ola-Conny såg vi vid brödet i dag när vi var på Ullared, det var lite skoj att se honom stå där vid brödet ;)

Jag hittade 3 par shorts, 2 huvjackor/munkjackor, 1 militärjacka, 3 linnen, 2 klänningar, trosor, strumpor, 2 par träningstoppar, 1 par träningsbyxor, 3 bysthållare ;) , 1 bikini som min älskling absolut ville att jag skulle ha ;) och massa annat smått som smink, hårfärg, rengöringskrämer mm.

Det enda jag saknade var snygga byxor, hittade bara massa tantbyxor...
Så byxor får jag leta efter i Borås ;)

Som ni vet så har jag gått ber lite i vikt, så det var nödvändigt med lite nya kläder !

Måste bara få säga att jag har väldens underbaraste man, jag är så tacksam för honom! ❤Love you, darling❤Tack för allt du är och gör för mig och vår dotter❤
Nu blir det Lets Dance, ha en fin kväll!

Inga kommentarer: