03 augusti 2013

Halmstad småbåtshamn ställplats

Vår gps är inte att leka med, den för oss vart den vill,
som tur är litar vi inte riktigt på den sen vi letade efter Stofsinge badplats i förrgår.
Vi körde runt runt, men nu är vi i Halmstad och jag ska skriva om ställplatsen här.

Småbåtshamnen är ljuvligt vacker med massa båtar och en badstrand till höger
om båthamnskontoret (där det finns en en fräsh toalett och dush.
Priset man får betala för att stå här är 140:- per natt och då ingår el.
(OBS! Ej kortbetalning )
Det finns tömning för vatten, men ej för toa.
Halmstad centrum finns ca 2 km bort och centrum var hur fint som helst,
 följ kyrktornet bara så hittar du! Jättefin kyrka mitt i stan,
vi var inne en stund och beundrade det vackra!
När vi skulle promenera hemåt från stan i går så öste regnet ner, så vi blev aningen blöta...
Vi nynnade på låten...Dansar i ett reeeegn, som faller ner, ner,ner.
Nånstans har jag på känn, det kommer mer, mer, mer.
Jag skriver en dag sent, då jag inte riktigt hittat vilan än och på morgonen är jag utvilad och då kan jag koncentrera mig något bättre. 
Idag ska vi till Danmark och vi behåller skorna på.. Dumma Danmark ;) 
Kram och ha en bra dag! 

Inga kommentarer: