03 augusti 2013

Skrea strand Husbil Parkering vid hamnen

Här ligger vi tillsammans med en annan STOR husbil på en stor parkering på Skea strand/hamn.

Har ännu inte hittat stranden som hundar får vara på, så vi får kika vidare så att även Lazy får bada.
Har sovit svalt men inte lika gott, då jag vaknade mitt i natten och var inte alls trött, lyckades till sist somna igen, så jag har precis vaknat.

Igår var en riktigt varm dag, tur att vi har ac i husbilen :) för annars hade vi fått stanna redan på en ställplats i Borås.

På kvällen blev det lite grill, ICAs korv med bra kötthalt, hela 75%. 

Det blev lite godis också, (mellan 10-13st har faktiskt försökt räkna) men där slutar unnandet innan det ens börjar på riktigt :)
Har gått upp ca 2,5 kg under sommaren och det känns inte så bra:(

Messade med en kär vän igår som lyckats gå ner 16kg med hjälp av viktväktarna, är så stolt över henne!
Vi har jojjobantat och hetsätit i alla åt, men nu ska varken hon eller jag tillbaka i gamla hjulspår, dåliga vanor så det så!

Nu måste jag upp, älsklingen kokar kaffe och snart blir det frukost.
Hoppas ni får en fin dag!
Puss och kram


Inga kommentarer: