31 oktober 2013

5 A4 sidor med frågor om min personlighet

I går fick jag gå upp ovanligt tidigt för att åka och träffa ytterligare en läkare. 
Efter att vi samtalat en 45 minuter så fick jag sätta mig i ett rum för att svara på en hel del frågor om min personlighet. 
Läkaren tyckte att jag skulle försöka tänka tillbaka hur jag var innan min utmattning innan jag svarade på frågorna. 
Många frågor fick jag läsa om och om igen, då hjärnan inte uppfattade alls vad jag precis läst, läste frågorna om och om igen, så jag satt en bra stund med 5 sidor av frågor. 
När jag kom till sidan 3 kom en våldsam trötthet över mig och jag fick nu även jättesvårt att "ta mig i kragen " för att slutföra frågorna. Jag har ärligt talat ingen aning om hur länge jag satt med dessa frågor, men jag var helt färdig efteråt, så otroligt trött att jag bara ville gråta.

2 kommentarer:

Malin sa...

Men oj vilken pärs! Och visar på att läkaren inte förstått vilka konsekvenser en utmattning kan få i praktiken. De där papperen borde du antingen gått hemskickade i förväg eller med dej hem vid besöket - så du hade kunnat fylla i dom pö om pö hemma i den takt du orkade! Hoppas att bakslaget inte blev allt för tungt!
Kram

Ninis74 sa...

Skulle varit så mycket lättare om jag hade fått hem dem före eller efter... KRAM