18 november 2013

Tröttheten tar ner mig på jorden igen...

Just nu sitter jag framför datorn och stretar emot min trötthet IGEN!
Jag ska bara läsa lite till även fast jag inte kommer ihåg ett dugg av vad jag läser, jag ska bara titta in hos henne eller henne, kanske har de skrivit något på deras bloggar... Jag ska bara... Jag ska bara...

Vaknade hyffsat pigg idag trots att jag låg vaken 3 timmar i natt och glodde rakt upp i taket.

Idag har jag varit iväg på samtal, en sväng in på Hjärterum och sedan ätit frukost på ICA tillsammans med min fina dotter. Jag bad dem göra en LCHF macka till mig eftersom de inte hade några färdiga denna gången och den var jätte god, underbart med bra service.
Efter några koppar kaffe åkte vi till Kapp Ahl och Nelly.com outlet och kikade runt lite efter julklappar, men vi var båda helt färdiga så vi skyndade oss hem i stället.
Vid det här laget var jag fullständigt färdig för att gå och lägga mig, men det gjorde jag inte... utan i stället så
gick jag ut med hunden på en lunka promenad i skogen, sedan hängde jag upp överkast på tork (som jag slängt in i maskinen innan jag gick ut på promenad med hunden.)
Efter promenaden duschade jag och sedan däckade jag i sängen, men kunde inte koppla av, så jag satte mig vid datorn i stället och nu sitter jag här med ångest i stället för jag är så himla trött.
Kämpar emot tröttheten konstant... varför?

Det var inte mycket som behövdes i dag.... men det räckte visst... att få ner mig på jorden igen.... till min verklighet.

Inga kommentarer: