08 december 2013

Första dagen - Playa del Ingles

Första dagen har gått bra!
Otroligt vilken skillnad det varit på min energi, nu menar jag inte att jag varit jätte pigg utan mer bestämd och beslutsam över att inte jaga upp mig för allt. Vill inte jaga upp mig i onödan... O andra sidan har jag varit i en dimma hela dagen, men ändå mått hyfsat bra... Svårt att förklara :/ Känner mig så glad för stunden :) men i morgon är en ny dag och nya utmaningar väntar, förhoppningsvis slipper jag bakslag efter flygturen och det tidiga vaknandet idag, men just nu får jag försöka släppa alla tankar på hur morgondagen blir och endast hoppas på det bästa. 
Vi har ätit gott och vi bor bra, vi satt en stund i solen,men det var lite kallt tycker jag allt ;) ... Men nu ska vi sova, så vi hörs snart igen! ( inlägget kanske publiceras något senare då vi inte har tillgång till internet hela tiden) 

Tråkiga nyheter nådde tyvärr ända hit till Gran Canaria... En ung kille dog i natt... Mina tankar finns hos hans familj och vänner ❤️ Saknar min underbara flicka som stannade hemma med Lazy ❤️Wish you were here❤️

Inga kommentarer: