29 december 2013

Kräks på ångest och trötthet

Förlåt mig för min "omogna" rubrik!
Ångesten härjar och tröttheten ökar minut för minut, så jag blir illamående, önskar att jag kunde kräkas och allt var över för en stund i alla fall! 

Som ni kanske redan vet så var jag uppe och lura i natt, IGEN!
Jag gick och lade mig strax före 24 och vaknade pigg som en mört ca 02.35, det betyder 2,5 timmars sömn!
Jag måste ha somnat igen strax efter 06. Vaknade igen 06.30 och efter det sov jag nog inte många minuter i sträck, låg i halvkoma mellan sömn och vakenhet varvat med värk i höften och benen ända fram till ca 10.00. Jag låg kvar i sängen och försökte sova lite till, ja eller... Jag försökte tanka lite energi, utan framgång så jag gick upp 12.30 och gjorde lite frukost i stället. 
Efter frukost har jag försökt läsa lite, kollat nyhetsflödet på Facebook och försökte spela lite Ceasar men det gick tyvärr inte alls, ångesten gastkramande och irritationen växte, så jag stängde av! GRRR! :/
Nu ligger jag här i min säng och stretar emot tröttheten som förlamar hela min kropp och själ. Huvudet bultar, öronen susar och nacken är stelare än vanligt.
Tro det eller ej, men jag försöker tänka positivt, trots allt och genom allt!

1 kommentar:

Piedra sa...

Så där har jag det också med sömnen just nu. Vet vad du menar med ångest och trötthet. Man blir verkligen spyfärdig. :( Kram! 3