16 februari 2014

Jag är livrädd !!!!!

Sitter här och tittar på Serien 24, gråter emellanåt och är livrädd! 
Jag har bestämt mig för att testa träning i morgon, jag kommer att gå på bandet och styrketräna lite. Please, wish me luck! Jag är livrädd att få så ont igen som jag hade 5 månader sen. ( Jag har haft 5 månaders träningsuppehåll, just för att jag haft sånt stresspåslag efter träning, men nu måste jag våga och vinna igen! )
Ush!!! Jag har inte gått ner 20 kg för gå upp dem igen, men jag måste verkligen hitta en balans utan att smärtan tar över i samband med träning eller så får jag ångestätning för att jag inte får utlopp för ångesten, vet du vad jag menar? 
Shit! 
Tänk om man vetat allt detta tidigare?! Då hade jag aldrig valt att gå vägen, nu har jag bara ett val och det är att få må lite bättre än i går.
DET ÄR riktigt tufft att leva med utmattning och värk, men oxå den ångest allt detta skapar!
Kära vän, önskar att du slipper!
I morgon återkommer jag, förhoppningsvis mycket piggare och gladare med ny träningsinspiration ❤

Inga kommentarer: