26 december 2016

Julstök och läkarbesök

Måste bara skriva att julen har gått över förväntan bra .... Lite smått ångest och stress moments men inget jag inte kunnat hantera. Känns så otroligt skönt !
Vi fick dessa fantastiska blommor av min svägerska... 
Blev riktigt tagen, glad och uppmuntrad, men samtidigt lite ledsen för att inte jag orkat ta tag i att uppmuntra dem osv. Men det är som det är nu och vi har haft fullt upp med att vara sjuka och med att ta "hand om " julbesöket :)
Syrran och pojkarna har varit hos oss i jul och jag tycker att vi haft det riktigt trevligt, riktigt skönt och lugnt. Tråkigt bara att tiden gick så fort ..
Jag har orkat mer än vad jag orkat på länge och jag hopps innerligt att jag inte får något bakslag. Lite rädd, men försöker att inte tänka så mycket på det .
I torsdags var jag hos en ny läkare igen, förhoppningsvis får jag behålla honom ett tag framöver nu. Jag kommer att börja med någon slags rehab till våren och jag måste få säga att det känns superbra ... Hoppas bara att min entusiasm håller i sig och att kroppen också tycker som jag, för det var länge sen sist :)
God fortsättning !

Inga kommentarer: