13 januari 2014

En pensionär har mer energi än jag !!!!?

PLEASE TELL ME THAT THERE WILL BE AN END !?
Lägger mig med ångest i själen, det har inte gått över på flera timmar.... Klockan halv fyra kände jag att ångesten kröp under mitt skinn och det har det faktiskt inte släppt sitt grepp om mig än heller ( 6 timmar senare)
 I morgon ska jag till läkaren ( en ny som jag aldrig träffat )
Ska försöka komma ihåg hur jag mått de senaste månaderna, tyvärr kan jag inte säga att jag blivit bättre!!!!! 
BLIR SÅ FRUKTANSVÄRT ARG PÅ DET HÄR!!!
 Orkar inte ha det så här, tom en pensionär har mer energi än jag.... Man blir ju frustrerad för mindre!!! Det var inte så här livet skulle vara?! 

3 kommentarer:

Tillbakatilllivet sa...

Känner igen mig så i frustrationen över en kropp som inte orkar det hjärnan vill och ibland orkar inte ens hjärnan. Jag hoppas att du får träffa en bra läkare som kan hjälpa dig framåt. Jag går själv och väntar på att få en tid till en ny läkare (ingen aning om vem) nu i januari, hatar att byta läkare. All styrka till dig! Kram

Piedra sa...

Nej, det var verkligen inte så här livet skulle vara! De allra flesta pensionärer långt upp i åldrarna orkar bra mycket mer än jag. Och det går fortfarande inte på rätt håll för mig. Jag börjar gå från att undra när det ska vända till att fråga mig om det verkligen kommer att vända någon gång.
Hoppas din nya läkare är bra på att lyssna!
Kram! ♥

S/Y Euphoria sa...

Åh vad jobbigt!!
Jag har haft så mycket ångest genom åren att jag varit alldeles utmattad och dränerad på allting..
Idag är det tack o lov aldrig sådan ångest mera, den är av en annan karaktär, och kommer bara på besök ibland.
Inte som förr då den fullkomligt förlamade mig.
Hoppas du kommer tillrätta med det!
Kram