11 januari 2014

Provkört KIA - värk

Idag har vi varit och provkört en KIA ceed. Min man är inne på en Ceed GT men jag skulle gärna vilja ha en Sportage.
Vi får väl se om vi byter bil över huvudtaget! Egentligen bryr jag mig inte, eller orkar inte bry mig, det är inte så viktigt för mig, men får jag välja så väljer jag så klart en Sportage! 
    
Vaknade med värk i benen, rumpan och höfterna i dag, olidlig värk, medicinen hjälpte inte, men jag försöker verkligen att inte tänka på värken, lättare sagt än gjort förstås. Jag försöker att inte låta värken styra mitt liv, men då inga mediciner lindrar blir det svårt, men jag försöker kämpa på! Jag ska vinna över detta och jag ska komma igen!

Natten sov jag något bättre men låg vaken mellan 02.20 och 04.00 något, otroligt frustrerande att inte få sova igenom en hel natt, vet ärligt talat inte när det hände sist?! 
Var rädd om dig! 

3 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Va roligt att provköra bil :)
Vi har provkört en del genom åren. Men slog till i somras, då vi kände att vi behövde en till bil eftersom sambon jobbar sex mil bort. Det fick bli sig en liten toyota yaris, pigg och bränslesnål.
Gillar toyota, har en corolla sedan förut.

Ha en fin kväll

Piedra sa...

Har hört att KIA ska vara bra och prisvärda. Jag börjar snart på att behöva byta upp mig några årsmodeller. Kram! ♥

FixarFarsan sa...

Den var ju snygg och KIA har 7års nybilsgaranti, också ett stort PLUS!