06 januari 2008

Nya projekt idag .... IGEN

Jag glömde skriva igår att jag skulle byta lampfot till lampkjolen jag sydde, så nu är det gjort och det visade sig att jag får visst sy ett till, ja kanske 3 till, beror på om jag får fnatt och syr ett helt olikt... haha.. alltså så jag håller på. Får se om inspirationen håller i sig, då syr jag nya.. ja eller så blir det bara 1 till. *hehe*

Något ljusare och bättre bild från igår...
Ett litet hjärta jag sydde samma kväll som lampkjolen....


Idag så hittade jag en gammal köpmannadisk som jag började måla VIIIIIIIIIT, SHIT va kul det var och är och vilken skillnad ! ROLIGT MED SNABBA RESULTAT... synd att det inte ger lika snabb resultat när det gäller vikten =/ (en liten parantes bara... =P)




Idag var vi även på barnkalas, men tyvärr så glömde jag kameran, så jag kan inte visa några foton. Och så kom jag på NU... just NUUUUUUUUU

att jag glömt en alldeles speciell killes födelsedag idag... och inte vilken killes som helst... BRORSANS SON!!! SHIT POMMESFRITTTTTT!!!!!!
*drar mig i håret*
ja, jooo, hmmm... glömt o glömt... en halvtimme innan nästa dag... suck ... grrrr... på mig ! *förlåt*
GRATTIS !

1 kommentar:

Gry sa...

Hej!

Jag har utmanat dig på min blogg;-)

Ser att du håller på med loppisfynd, ska gå in och läsa inlälgget nu!

Kram Gry