01 januari 2008

Nyårsafton

Ja, gårdagen var inte så speciell som den brukar vara, men lyckad ändå. Mannen och jag har varit hostiga och mycket hänginga under hela julen och vi är inte riktigt bra än. Tråkigt nog så blev det därför ingen resa till Brorsan min
och det har man ju fått höra.
Dotterna har varit gaaaalen på oss, hon vill ju träffa sina kusiner,
för utan dem blir det ju inget bra år! (så är det bara, enligt henne)

Nyårsmaten gjordes av min underbara man,
medan jag och dottern spelade Red Alert mot varandra.
Det var roligt!








Gårdagens fyrverkerier blev fotograferade av mig, ett litet smakprov på lärlingens konstverk *hihi*.

( Håller på och lär mig min nya kamera OLYMPUS E 400 )

4 kommentarer:

Maria sa...

Roligt att du hittat till mig! Välkommen åter!

BO sa...

Godt nytt år til deg! Berre link i vei! :-)

En inredoholic sa...

Gott nytt år!!

Gry sa...

Tråkigt när man får ändra planerna...Vi hade samma problem hela julen i år, och barnen blev INTE glada. Men sånt är livet, eller hur?

Ha en bra start på det nya året!!

Kram Gry