23 januari 2008

Tänk att rensning blev skattjakt...

Tänkte att jag skulle lägga ut några bilder jag hittade på lilla tösabiten.
Rensade lite i skåpen och började bläddra i albumen och så hittade jag de här söta korten på prinsessan, det kändes som att vara på skattjakt, vilka kort finns i detta album osv....
Tänk att hon oxå varit så här liten.
Nu är hon en stor tonåring och inte alls lika sugen på att sitta i mammas famn... ooh vad man längtar efter de dagarna som var..... men ack så tacksam jag är att jag får ha henne kvar!
Fast hon är stor är och förblir hon ändå min lilla tjej!
Nedan har jag skrivit en bit av texten till
-Du är det finaste jag vet!
Du är det finaste jag vet
Morgondimman lättar långsamt,
bjuder upp till lek.
Jag stryker med handen över din kind.
Du vaknar långsamt,
gläds åt mitt sakta smek,och jag tänker:
Du är det finaste jag vet.
Att få hålla dig i famn, varje dag.
Det är så underbart.
Ty du är livet, du är sången, du är glädjen i mitt liv.
Du är det finaste jag vet!
Ja, du är sagolik!

2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Vilket litet charmtroll!!!
Kram
Mia

Anonym sa...

UNDERBARA BILDER!!! jaaa tänk att hon oxo vart så liten? :D SÖTNOSEN!!! :)) PÖSS