10 mars 2008

Ny lampkjol ~ * ~ * ~ * ~ Rostiga favoriter

Jag var bara tvungen att sy en ny lampkjol, var inte riktigt nöjd med den första jag sydde, men denna blev inte riktigt heller som jag önskade! Hmmm, vad gör jag för fel?
Kanske har jag för tjockt tyg eller för mkt?!!
Ja, ja.. denna får duga.



Jag tror att jag blivit lite förtjust i allt det här med rost...
ojoj..
man blir lite vimsig, det finns ju så mtk vackert!
Fastnade för denna kandelabern...* oooh *
=P



Stämningsskapande kandelaber, med en touch av fransk lantstil,
i rostfärgat gjutjärn för fyra ljus.
Höjd: 40 x 47 cm
~*~
och så denna då...
*birdi nam nam*
och så får jag ju inte glömma påskägget, det är ju snart påsk!

Bild från trädgårdsliv

Många kramizar till er alla... i morgon får ni hjälpa mig med en sak... ;P

Ledtråd: Juligt eller inte juligt?

~Niniz~

1 kommentar:

Annas Vita Hjärtan sa...

Vad fint du har, älskar äggen du hade ute!

Japp insynsskydden går att köpa i butiken och även på websidan som är klar snart.

Kram Anna