26 april 2008

Del 3, Trästomme till gjutning...

Min lilla blomma.. tyckte den var så luden och fin.. hihi

Välkomna in genom en annan dörr.. *hehe*

Nu så har mannen byggt en ram till gjutning... hmm fråga mig inte om detaljer av bygget,
för det kan jag inte.
Jag kände mig mest ivägen idag när jag försökte hjälpa till, men jag sprang omkring och hämtade grejer som gubben behövde istället... alltid nåt =P
Jag tycker att min älskling är såååå duktig, han har aldrig gjort nåt så här stort projekt innan.. =)
*LOOOOVE*


Kan ni se en inbyggd hall här?

Detta är mina fina pensér.. =P






Armering..


Mysiga blommor...

2 kommentarer:

husnummer30 sa...

Vad skoj att arbetet skrider framåt! Det är ju det man vill ha.

Må gott! //Jill.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Här byggs det med för fulla muggar ser jag!!!Kul!!!Blir nog jättefint med en furstukvist där!!

ja vår altan...dröjer nog innan du får se hela,,taket läggs i morgon...nytt räcke ska innhandlas o målas,,glasskjutdörrar är beställda..kommer om 3 veckor,,,Hoppas på att inviga när jag fyller jämt om cirka 1 månad!!;)

Ja finns ju alltids att göra i allafall!!!;)

våra kaniner bor utomhus...i en hage med tak...där i ett hus..ca 3-4 m2 stort..där är sågspån..utan för den har vi en hage , dår vi släpper ut dem på bete i gräs....
Har ju vart milda vintrar de 2 sista åren , så de har vart ure året om, innan det var de i tvättstugan,,,,men fyyy så de skräpa...Lizzi hade första kaninen på sitt rum!!
Förstår att du är less på att ha 10 kaniner hos dig INNE!!!!!;)

Ha en underbar helg!!!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!