21 maj 2008

NUTRILETT INTENSIVE något roligare!

Precis när jag är på gång att ge upp, så kikar jag in på nutrilett.nu och hittar några tips på hur man gör pulverdrickandet till ett nöje... ja eller nöje och nöje... något lättare i allafall!
Jag kände verkligen att... ja vad kände jag...
ÅT PIPSVÄNGEN
med hela kuren , jag vill ha maaaaat.... är sååå hungrig!
Jag har bytt ut 2 mål om dagen och ska nu fortsätta tack vare
det jag hittade på nutriletts sida...
=P
Nu orkar jag några dagar till.. *hehe*
Jag har kopierat text och lånat bilder från nutrilett.nu

Chokokaffe
Så här varierar du frukosten:
blanda
Nutrilett Intensive med chokladsmak och 1 dl kaffe istället för vatten.
Smaken av kaffe & choklad passar även till kvällen.

~*~
Bananshake
Mixa en liten banan och blanda med en portion
Nutrilett Intensive Choklad.
Spar några bananskivor att lägga som dekoration.


~*~
Varm choklad
Något varmt till kvällen?
Blanda en påse Nutrilett Intensive Choklad med 2 dl minimjölk.
Värm i mikrovågsugn eller på spisen.
Vispa upp lite minimjölk och toppa drycken.
Pudra med kanel.


~*~
Jordgubbssorbet
Med Nutrilett fixar du en god och mycket lätt sorbet.
Mixa Nutrilett Intensive med jordgubbsmak.
Ställ den i frysen och låt den stelna.
Ät sedan sorbet till frukost, lunch eller middag


2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hellojsan!! hoppas snart kunna va tillbaks mer!! så smarrigt du gjort nurriletten....ja försöker piffa upp mina cambride shakar med...men gått dåligt de sista!! Trevlig helg vännen...nu har vi fått tillökning,,,en liten söt ninishane...ska avla,,,ska ta lite råd av dig tänkte jag!!!
<3MASSOR AV KRAMAR MILLAN<3

Caroline sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.