05 maj 2008

Utmanad av Mamma-Millan

Lovar du att vara ärlig?
Hmm, kanske, kanske inte !
SÅ KLART jag är ärlig!Du heter:
Nina
Smeknamn:
Ninis
Låt just nu:
Låt? Databrus i öronen.. *haha*Om du röker:
NEJ
Beroende av:
Musik, Blogga, Jobb, Familjen & mina bästa vännerVad tror folk om dig:
Tror, hmm.. att jag är en sprallig, glad, ärlig människa.. kanske..
Ja ,vad tror dem?
Stämmer det:
Ja det gör det
Vad får du oftast dina komplimanger från:
Min man, vänner och min chef
Brukar du skratta för dig själv:
Jadå, det händer... *haha*
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS:
Du glömde din plånbok på jobbet... *pinsamt*
Vilken är din favoritmålning:
Min svärfars tavlor
Vart bor du:
Borås
Trivs du där:
Ja det gör jag
Vad har du för mobil operatör:
Vet inte, bryr mig inte,
vill bara att den funkar när jag behöver använda den..
( Mannen sköter operatörsgrejerna )
Är du allergisk mot något:
Nej
Har du haft sex idag:
Nej
Nästa mål i ditt liv:
Orkar inte sätta upp några mål just nu... men att gå ner 20 kilo skulle inte vara fel!
Hur svarar du i mobil:
AAA (Om det är ett någon som jag känner igen )
annars - AA det är NinaVem ringde du senast idag:
Veterinär
Vad sa den du prata senast med i telefon:
Du är välkommen klockan 18
Antal sömntimmar inatt:
8 timmar
Sov du ensam:
Näpp, med älsklingen brevid.
Tycker du om din pappa:
Jag kommer att alltid älska min pappa!
Han finns kvar i mitt hjärta.
Brukar du komma i tid:
Japp.
När mår du bra:
När min omgivning och JAG mår bra och är friska.När blev du fotad senast:
När vi var hos min jobbarkompis, HATAR ATT VA MED PÅ KORT!
Vanligaste färger på dina kläder:
Svart
Vad tycker du om fötter:
Bra att ha
Är du smart:
Sådär lagom
Vem/Vilka saknar du just nu:
Saknar min mamma och mina syskon och syskonbarn!
Favorit dryck på morgonen:
KaffeÄr du blyg:
Nej
Sysslar du med någon sport:
Egentligen gör jag det.. Box, Body Combat, Aerobic och dans, men nu så har jag inte orkat på ett tag, så det har blivit korta promenader istället.Vill du hellre ha mail än brev:
Både ock!
Tror du på kärleken i första ögonkastet:
Ja!
Har du spytt offentligt:
Tack och lov ALDRIG!
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv:
Min dotter betyder allt för mig och min man, men annars
Oj, det var svårt!
Är du nöjd med ditt liv:
Ja, om jag fick ändra på några detaljer!
Om inte, vad vill du ändra på:
Om man kunde, så ville jag bli bra igen, efter bilolyckan.. Det har varit så tufft !Är du bortskämd:
Nää, eller jooo liiite .. av min man och min chef! De gör nästan vad som helst för mig!
Tycker du denna utmaning är meningslös?
Njaee... lite skojjig..
Skickar denna vidare till :

Inga kommentarer: