25 juni 2008

Bröllopsdag ~ överaskning ~ 17 år

Tidigt på morgonen började
MOSES
skaka galler som vanligt vid
07.00, då brukar min man gå ner och öppna åt kaninerna så de får springa fritt,
men idag var jag vaken till min egen förvåning och gick ner för att öppna och kom sedan upp och lade mig i sängen och började läsa min bok.
Jag läste och läste och till sist sa min man
- ENDA DAGEN PÅ ÅRET SOM DU INTE SKA VARA VAKEN TIDIGT... !!!
och så klev han upp ur sängen och stängde dörren efter sig..
Jag fattade inte riktigt vad han menade.. och frågade varför han stände dörren.
ÖVERASKNING
sa han bara och gick!
*hihi* tänkte jag bara och kom sedan på att
SHIT POMMES,
det är ju våran
BRÖLLOPSDAG!
Han satte sig visst i bilen och åkte iväg och efter en stund somnade jag om.
Jag blir väckt efter... jag vet inte riktigt hur lång tid, men jag får en puss och så säger älsklingen att det är frukost.
DÅ HAR HAN KÖPT GOOOA FRALLOR,
skinka och grönsaker, kokat kaffe, köpt en jordgubbstårta och
RÖDA ROSOR!
Snacka om gulligt

Tack älskling för de första 17 åren, jag hoppas det blir minst 37 till !
ÄLSKAR DIG!

1 kommentar:

Anonym sa...

gulligt 1
Grattis ha en bra dag!! Monica ;)