20 augusti 2011

Övningskörning med duktiga dottern

Idag åt vi tre frukost, som vi brukade göra, det var mysigt! Kändes dock lite udda då S pojkvänT inte var närvarande! Tänk att man kan sakna frukosttjötandet med:) idag var det mycket snack om stylistlinjen som S börjat på, betyg och nya kompisar. Efter frukosten åkte vi iväg för att övningsköra lite granna för andra gången faktiskt! Dottern är jättduktig och redan idag tyckte jag att hon klarade av att köra på en mindre trafikerad väg, så hon fick testa på att gasa lite extra!!!! Huja vad nervöst det va, men det gick mycket bättre än jag förväntat mig, så jag måste säga att jag är en enormt stolt mamma!!! Det är jag oavsett, så klart!!! Efter övningskörningen åkte vi till Hemmakväll och hyrde 3 filmer. Sanctum, I'm number four och Svinanländorna eller vad den heter. Älskar dig S!!! Det har varit underbart att umgås med dig idag!!! Tack! Nu ska vi 3 sova! God natt gott folk!

Inga kommentarer: