11 november 2013

Frukost 12.30 - gjuten i cement

Inatt låg jag vaken mellan ca 02.00-05.15 Mycket jobbig natt med värk, kunde bara inte sova. Ögonen kändes som grus och musklerna brände, nacken spände sig ofrilligt hela tiden, ansträngde mig för att slappna av men det var svårt då kroppen inte ville lyda. Hade jag örat mot kudden så hörde jag mina egna hjärtslag bulta så högt att jag inte kunde ha kudden mot öronen/örat. Suck, vilken natt!
Vaknade till och från 05 - 10.30 orkadd inte gå upp då hela kroppen kändes som ett cementblock eller snarare att jag var gjuten i cement och kunde inte ta mig upp ut sängen.

Klockan 12.00 klev jag upp då dottern började göra grillmackor till sig själv, stackarn hade också sovit dåligt i natt. Drömt mardrömmar :(
Nu ligger jag i sängen igen efter att jag druckit mitt "morgon" kaffe och ätit en macka med avokado. Det var gott!
Får se vad denna eftermiddag och kväll har att erbjuda en trött tant!
Ska försöka mig på en promenad på bandet i alla fall, hoppas jag orkar att ta mig till gymmet, älskar ju det stället !! 
Trots allt så vill jag "försöka" tänka positivt, livet är ju det som pågår - oavsett - liksom ❤
Önskar dig en fin dag!

Inga kommentarer: